Aldersgrense
+3
Admin
Marie809
Fluffy
7 posters
Jenter :: Generelt :: Forslag og feil
Side 1 av 1
Aldersgrense
Jeg syns kanskje aldresgrensa skulle bli satt ned, så hadde det sikkert kommet fler brukere!
Fluffy- Spammer?
- Antall Innlegg : 635
Re: Aldersgrense
Kanskje du skulle spørre admin om du får lov å være her da?
Men du får sikkert lov da
Men du får sikkert lov da
Fluffy- Spammer?
Aldersgrensen er der og jeg kan dessverre ikke forandre det før jeg får meg en egen server.
Det er fordi dette forumet er plassert på et område som jeg styrer, så da kan jeg ikke forandre Kodingen til selve forumet.
Det er fordi dette forumet er plassert på et område som jeg styrer, så da kan jeg ikke forandre Kodingen til selve forumet.
Men får alle lov å være her da?
Du kan jo for eksempel skrive på forsida at man ikke trenger å være 13 år for å lage en bruker.
Du kan jo for eksempel skrive på forsida at man ikke trenger å være 13 år for å lage en bruker.
Fluffy- Spammer?
MhM..Jeg er litt på Admin sin side og på deres andre!
Så ikke gjør noe dumt !
Men du har engetlig rett da admin forde de som Ca. er 13 år! de kan jo skrive bra norsk!
Sikkert grunnen kansje
Så ikke gjør noe dumt !
Men du har engetlig rett da admin forde de som Ca. er 13 år! de kan jo skrive bra norsk!
Sikkert grunnen kansje
Fantasy.B- II aktivt medlem
- Antall Innlegg : 314
det er ikke alle som greier det da
ikke jeg xD *flau* *flau*
ikke jeg xD *flau* *flau*
Cat.M(har slutta)- Spammer?
- Antall Innlegg : 681
Hva betyr egentlig egen server?
Fluffy- Spammer?
Men jeg håper jeg får være her?????
....sellom jeg er 12 år :o
....sellom jeg er 12 år :o
Det gjør du nok
Fluffy- Spammer?
Jippi! XD
Jeg må avsløre at jeg er 10!
Men ikke slett meg! jeg er jo kjempe aktiv!
Men ikke slett meg! jeg er jo kjempe aktiv!
Fantasy.B- II aktivt medlem
- Antall Innlegg : 314
Hei, Aldersgrenser burde ikke være her, men når den er der kan ikke jeg gjøre mye, men Admin, kan du ikke prøve å sette den ned..
Fantasy.B er 10 år og er MOD, og oppfører seg som en eldre jente, kanskje det ikke er en dårlig idèe Admin??
Tenk over det, fordi alderen tels ikke!
Jeg er venn med en 16 åring, og vi merket ikke alderen til hverandre, alt vi konsentrerte oss på var å være venner
Jeg er 11år, kanskje litt liten eller kanskje ikke, men alderen har ingenting med hvor smart vi er eller personlighet, eller rettskrivinga vår:D
Jeg har faktisk begynt å gråte av en aldersgrense, så urettferdig syntes jeg det var..
Klem PinkyGirl2008^^
Fantasy.B er 10 år og er MOD, og oppfører seg som en eldre jente, kanskje det ikke er en dårlig idèe Admin??
Jeg er venn med en 16 åring, og vi merket ikke alderen til hverandre, alt vi konsentrerte oss på var å være venner
Jeg er 11år, kanskje litt liten eller kanskje ikke, men alderen har ingenting med hvor smart vi er eller personlighet, eller rettskrivinga vår:D
Jeg har faktisk begynt å gråte av en aldersgrense, så urettferdig syntes jeg det var..
Klem PinkyGirl2008^^
PinkyGirl2008- Nybegynner
- Antall Innlegg : 12
PinkyGirl2008 skrev:Hei, Aldersgrenser burde ikke være her, men når den er der kan ikke jeg gjøre mye, men Admin, kan du ikke prøve å sette den ned..
Klem PinkyGirl2008^^
Admin kan ikke sette den ned, fordi hun lagde denne siden ut av en annen nettside liksom, og dem har satt aldersgrensa, så uansett hvormye hun prøver kan hun ikke fjerne selve ruta der det står at man må være 13, men hun kan si dere ikke trenger og bry dere om den
Kyoto- II aktivt medlem
- Antall Innlegg : 350
Jenter :: Generelt :: Forslag og feil
Side 1 av 1